Veel gestelde vragen

Moet ik altijd een account aanmaken in de webshop?

Indien u een artikel wenst te kopen op onze webshop, dan kunt u ook zonder inloggegevens de bestelling plaatsen.

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten!

Bent u uw wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?  U kunt hier altijd uw wachtwoord opnieuw laten genereren. Mocht het toch niet lukken? Neem dan contact op met onze klantenservice via +32 (03) 4882509 of stuur een e-mail naar mail@plotter.be

Wat is de levertijd van een product?

Indien het bestelde artikel in voorraad is, bedraagt de standaard levertijd ca 2 à 3 werkdagen. Indien uw artikel niet uit stock leverbaar is, bedraagt de levertijd ca 1 à 2 weken. U ontvangt na iedere bestelling een orderbevestiging per mail. Zie voor meer info eveneens onze verzenden pagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Elke bestelling wordt franco geleverd door heel België. Voor leveringen in Nederland of Luxemburg wordt een transportkost van € …. .aangerekend. (nog te bepalen door Philip)

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden uw bestelling binnen de Benelux naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden diverse betalingsmogelijkheden aan:

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Indien u uw bestelling dezelfde dag nog wenst te annuleren, neemt u best contact met ons op via mail@plotter.be of tel.nr. +32 (03) 4882509. Voor omruiling of retourzendingen van artikelen, raadpleegt u best onze retourneren pagina.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een product wenst te retourneren, dient u contact met ons op te nemen om de retour aan te melden. Op de retourneren pagina vindt u de volledige te volgen procedure.

Heb ik garantie op alle artikelen?

Voor alle artikelen die u bij plotter.be aankoopt, is een garantietermijn van toepassing. Per product kunt u de van toepassing zijnde garantietermijn terugvinden in de bijhorende datasheet. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, herstelling of terugbetaling.