U heeft 14 dagen de tijd om te beslissen of u tevreden bent met het artikel. Indien u uw bestelling wenst te retourneren, is volgende procedure van toepassing :

  • Stuur nooit zonder toestemming van plotter.be producten retour.
  • U dient eerst een mail te sturen naar mail@plotter.be of telefonisch contact op te nemen

+32 (0)34882509.

  • Vermeld steeds uw contactgegevens, het ordernummer, productcode en reden van retour.
  • Verpak het product altijd weer in zijn originele verpakking en met alle onderdelen die bijgesloten zaten.
  • Het product en de productverpakking mogen niet beschadigd zijn.
  • Bij verkeerd bestelde artikelen geldt dat alleen artikelen die nog in de originele verpakking zitten, ongebruikt, niet gepersonaliseerd en niet speciaal voor u zijn besteld geretourneerd kunnen worden.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
  • Indien er sprake is van schade bij aflevering, onvolledige levering, defect of fabricagefout, dient dit binnen de drie werkdagen gemeld te worden. Na 3 werkdagen stelt plotter.be zich niet meer verantwoordelijk voor ontbrekende en/of defecte producten.
  • Ontbrekende producten worden, na aanmelding en akkoord bevonden door plotter.be, zo spoedig mogelijk na geleverd.
  • be draagt de zorg voor de retourprocedure van defect geleverde producten. Bij binnenkomst worden de goederen fysiek gecontroleerd. Alleen indien de artikelen daadwerkelijk defect/beschadigd worden bevonden, krijgt u een nieuw product toegestuurd. De kosten voor de retourprocedure zijn in dit geval voor onze rekening.

Garantie

Indien het product binnen de garantietermijn een gebrek vertoont, die te wijten is aan het product en niet ondeugdelijk gebruik, zal plotter.be het product binnen een redelijke termijn kosteloos herstellen of vervangen. Per product kan u de van toepassing zijnde garantietermijn steeds terugvinden in de bijhorende datasheet.